2014-09-16 16:57:10

PROJEKT „POUČNA STAZA“

CILJ PROJEKTA:

Napraviti malu poučnu stazu biljnih vrsta u okolišu naše škole kako bismo očuvali bogatstvo biljnog fonda.

ZADACI PROJEKTA:

  • Kontaktiranje i suradnja s ustanovama koje će, uz našu školu, biti uključene u projekt.
  • Istražiti, proučiti, imenovati i označiti biljni fond u školskom okolišu.
  • Čišćenje i krčenje zaraslog prostora iznad školske zgrade i iza igrališta.
  • Sadnja novih stabala i grmlja koja će svojim korijenjem učvrstiti tlo i spriječiti eroziju.
  • Izrada i postavljanje interpretativnih ploča i panoa.
  • Izrada pločica s natpisima biljaka i njihovo postavljanje uz odgovarajuću biljku.
  • Izrada osobnih iskaznica  i literarnih radova za biljne vrste.
  • Izrada herbarija i fotoherbarija.
  • Izrada kućica za ptičiceježeve i kukce
  • Postavljanje sjenice kao prostora za održavanje izvanučioničke nastave.
  • Educirati učenike, djelatnike škole te lokalnu zajednicu o postojećem biljnom fondu u školskom okolišu te ih potaknuti na očuvanje i zaštitu okoliša.

 

METODE RADA:

Praktični rad, demonstracija, čitanje i rad na tekstu, crtanje, pisanje, usmeno izlaganje

 

INTEGRIRANJE NASTAVNIH SADRŽAJA:

Priroda: biljke kontinentalnih travnjaka

Biologija: sjemenjače – golosjemenjače i kritosjemenjače

Hrvatski jezik: subjektivni opis biljke

Matematika: primjena sličnosti, mjerenje visine stabla

Tehnička kultura: izrada kućica za ptičice, ježeve i kukce

Informatika: internet, izrada fotoherbarija

Razredna nastava: literarni i likovni radovi o biljnim i životinjskim vrstama u okolišu naše škole, fenološko promatranje biljaka, izrada igračaka od prirodnog materijala, fotografija

Sat razrednika: čišćenje školskog okoliša, zalijevanje biljaka

 

NAČIN PROVJERE ZNANJA I VJEŠTINA:

Provjera naučenih sadržaja metodom pisanih radova, praktičnog rada, listića za samovrednovanje.

 

NAČIN KORIŠTENJA REZULTATA:

Uređenje panoa, izložba učeničkih radova, izrada računalne prezentacije, izrada knjižice o odvijanju projekta.

 

VRIJEME ODVIJANJA I TRAJANJA PROJEKTA:

Trogodišnji projekt – planirani završetak projekta 22 .04.2015.god.

 

Voditeljice projekta:

Helga Mihaljević Jurić i Anica Banović

 

 

 

 

 

 


Osnovna škola Ksavera Šandora Gjalskoga Zagreb